10/03/2022

20.03.2022 Centro fondo Monte Pana - Raiffeisen Langlauf Cup

L Schi Club Raiffeisen Gherdëina mët a jì na garejeda de pudejè tl zënter de pudejé sun Monte Pana, n dumënia ai 20 de merz cun scumenciamënt dala 10.00. L ie na massstart tla tecnica liedia che vel per l Raiffeisen-Langlauf Cup.

La premiazion sarà nteur la 13.00 tl zënter de pudejé sun Monte Pana.

Nes fajëss plajëi pudëi saludé nce Vo!

Lo Sci Club Raiffeisen Gardena ha il piacere di invitarvi ad assistere alla gara di fondo al Centro fondo Monte Pana:
domenica, 20.03.2022 con inizio alle ore 10.00 nella tecnica libera e partenza in linea delle varie categorie, valevole per la Coppa Alto Adige.
La premiazione si svolgerà alle ore 13:00 presso il Centro fondo Monte Pana.

Der Ski Club Raiffeisen Gröden lädt Sie recht herzlich zum Langlaufbewerb Raiffeisen-Langlauf Cup im Langlaufzentrum Monte Pana ein:
Am Sonntag, den 20.03.2022 mit Start um 10:00 Uhr im Massenstart der einzelnen Kategorien in freier Technik.
Die Preisverteilung findet gegen 13:00 Uhr im Langlaufzentrum Monte Pana statt.

Rennprogramm