04/11/2021

L schi club Gherdëina ie inó unì premià Campion dla Talia

L schi club Gherdëina ie inó unì premiá ai 31 de utober - Campion dla Talia

La urmai tradiziunela premiazions dl mieur schi club talian y dl atlet dl ann metuda a jì ann per ann dala FISI a Modena ie per gaujes dla pandemia l’ann passa nia unì a sl dè. Perchël sé a duc inò ncunfertá sun chësta Festa degli azzurri ti padilions dl fiera a Modena y sun la congratulazions, uneranzes y premiazions.
Dan n grumon de jënt y jornalisc y cun gran legrëza per nëus duc canc dl Schi Club Gherdëina ons n dumënia ai 31 de utober 2021 inó pudù pië dó, danter duc i schi clubs Taliani l pest veramënter de prestisc l titul de “Schi Club Campion dla Talia”, Schi Club numer 1 Civili, che do na valutazion de plu criteres de merit à giapà plu ponc Per chël che reverda l’asociazions Militeres ons al prim post l esercito cun a cë l Tenente Colonello Patrick Farcoz.
L ie unides teutes n cunscidrazion duta la disciplines: schi alpin, freestyle, saut y combinazion nordica, biathlon y pudejé.
Chësta ie na beliscima recunescënza y na gran sodisfazion per duc i cunsilieres dl Schi Club Gherdëina che dà ca truep de si tëmp liede, per i trainadëures che njënia ca i atlec y sambën ënghe per duc i atlec, dai mëndri a chëi che garejea bel a livel nternaziunel.
- Rengrazion i sponsor y la man publica che zenza si sustëni ne foss’l nia puscibl fé na tel ativitá
- rengrazion i trainadëures per si pascion y si savëi
- l Schi club Gherdëina ië me bon de giaté chësta recunëscenza ajache dut l cunsëi se dá dassën da fe y lëura dut l ann. Aldidancuëi ie l Schi club Gherdëina bela una pitla … o gran mpresa cun la grandiscima urganisazion che ie dovia, 6 disciplines , duta la val sota un n ciapel y l’urganisazion drët mpeniativa dl ativitá agonistica Ski College ITE “Raetia”

Per plù nfurmazions sun l Schi Club Raiffeisen Gherdëina, per udëi plu fotografies y per cialé do duta la tlassifiches dla garejedes pudëis jì sun la plata www.sciclubgardena.it

Lidia Bernardi
Presidënta dl Schi Club Raiffeisen Gherdëina

Lo Ski Club Gherdëina primo sci club d’Italia“Sci club Campione d’Italia”

In occasione della tradizionale “Festa degli Azzurri” organizzata dalla FISI, nella fiera Skipass a Modena, il 31.10.2021 lo Sci Club Raffeisen Gherdëina è stato nuovamente premiato dal presidente FISI Flavio Roda, come migliore Sci Club civile d’Italia, con il titolo di
“ Società Campione d’Italia”.

Questo è un bellissimo riconoscimento e una gratificazione per tutti i consiglieri dello sci club Gardena che impegnano con entusiasmo molto del loro tempo libero, per gli allenatori che preparano gli atleti, i genitori che sostengono i loro figli sportivi e naturalmente anche per tutti gli atleti, da quelli più piccoli, a quelli che gareggiano già a livello internazionale, che lo Sci Club Gardena Raiffeisen Gherdëina è riuscito ad ottenere nuovamente il titolo di “Sci Club Campione d’Italia”, lo sci club che, dopo una severa selezione di vari giudizi di merito, ha ottenuto il punteggio più alto tra tutti gli sci club civili italiani.

Speriamo che tutto il nostro team dello sci club Gardena abbia le forze, la fortuna e l’abilità di poter anche nella prossima stagione raggiunge dei risultati così di prestigio.

Foto. premiazione a Modena con il presidente Flavio Roda, Lidia Bernardi Presidente dello sci club Gardena, la società civile campione d’Italiae e il tenente colonello Patrick Farcoz - Centro Sportivo dell’Esercito, miglior Corpo Militare.