28/05/2021

07.06.2021 - assemblea ordinaria con elezioni - reunion generela cun veles - Generalversammlung mit Neuwahlen

L Schi Club Gherdëina Raiffeisen Gherdëina Ve nvieia ala reunion generela cun veles y premiazion di atlec per si meric sportifs ntan l’ultima sajon,

n lunesc ai 7 de juni 2021 dala 20.00 tla gran sala dla Cësa de Cultura te Sëlva.

Pervia dla mesures de segurëza atueles iel te sala me lerch per 150 persones y la entreda me cun Green Pass.
Perchël sarà la generela ënghe da udëi tres live-streaming. L link unirà publicà sun www.sciclubgardena.it

nvit ufiziel cun ordn dl di

verbale assemblea ordinaria 2020

atlec da premié

-----------

Der Ski Club Gröden Raiffeisen Gherdëina lädt Sie zur Generalversammlung mit Neuwahlen und Ehrung seiner erfolgreichsten Athleten

am Montag, den 7. Juni 2021 um 20.00 Uhr im großen Saal des Kulturhauses in Wolkenstein ein.

Aufgrund der momentanen Verordnungen ist im Kulturhaus nur Platz für 150 Personen. Eintritt nur mit Green Pass.

Die Versammlung wird per Live-Streaming übertragen und kann so auch von zu Hause aus verfolgt werden.
Den Link werden wir auf unserer Homepage www.sciclubgardena.it veröffentlichen.

Einladung mit Tagesordnung

-----------

Lo Ski Club Gardena Raiffeisen Gherdëina ha il piacere di invitaLa all’assemblea ordinaria con elezioni e onorificenze agli atleti meritevoli

lunedì 7 giugno 2021 alle ore 20.00 a Selva nella sala grande della Casa di Cultura.

A causa delle normative vigenti, nella Casa di Cultura possono essere presenti solo per 150 persone. Entrata solo con Green Pass.

Pertanto l'assemblea sarà trasmessa in diretta streaming e può così essere seguita da casa.
Pubblicheremo il link sul nostro sito www.sciclubgardena.it

invito con ordine del giorno