salto

18/10/2017

la surans Malsiner ie campiunësses talianes

Manuela tla categoria assoluta - Lara tla categoria juniores - Armin Bauer vizecampion de cumbinazion - Aaron Kostner vizecampion junior

L ultimo fin dl ena fovel a Pardac tla Val de Flëm la garejedes de saut y cumbinazion nordica che valova per i tituli talians assoluc y di atlec sota 20 ani.
I atlec de Gherdëina ie daniëura danter i miëures de chësta disciplines y nscila se pudovun aspité de bela prestazions y nce vel titul naziunel.
Nia da bater fova Manuela Malsiner tla categoria dla grandes. Eila à propi dejmustrà de vester te chësc mumënt l’atleta plu sterscia dla Talia, vencian do la rata saurì cun doi de biei sauc scialdi lonc, dan Elena Runggaldier y Lara Malsiner. Cuarta ie ruveda Evelyn Insam. L’autra atletes jëunes dl Schiclub Gherdëina se à stentà mpue deplù ma les dejmostra de avëi la capaziteies de ruvé inant ti proscimi ani. L di do fova Lara Malsiner de na spana sëura l autres tla garejeda dla juniores. Danter ëila y l autra atletes iel propi na gran defrënzia y perchël ala nce venciù saurì.

Pra i ëi udon Alex Insam al cuinto post. Dessegur se ëssl aspità mpue deplù, ovel pu bel n iëde davanià l titul talian, ma te chësc mumënt al povester mo nia la forma dl ultimo invien. Vënciù à Davide Bresadola, che semea de avëi ino giapa la drëta forma do n valgun ani ulache la butova nia massa.
I autri atlec de Gherdëina, mpert mo scialdi jëuni, se à tlassificà tla pert bassa dla tlassifica. Tlo muëssun mo aspité y laure cun lezitënza per pudëi teni pea cun i miëures.

A livel de categoria Under 20 pudon auzé ora l boniscimo quinto post de Mattia Galiani che à me per puec ponc arjumà la bedaia de bront. Al otavo post udon Aaron Kostner che ie sambën n atlet de cumbineda nordica ma che à mpo fat pea la garejedes de saut. Propi Aaron ova da defënder l titul talian junior tla cumbineda y desegur fova si fin de vëncer nce chëst an. Per puech ne ti iela nia jita fata. La proa de saut ne ie nia jita coche ël se l ëssa aspità y perchël ovel da to ite dassën tla proa de Skiroll.
La ti ie belau jita fata me che ala fin ne ala nia bastà per l titul talian.

Ulon mo ti de na udleda ala garejeda de cumbineda di granc, ulache a venciù Alessandro Pittin dan Armin Bauer, che à fat na bela garejeda. Do l saut fova Manuel Mairhofer a cë dla tlassifica ma ala fin al messu ti la zeder a trëi autri y ie ruvà al cuarto post. Al cuinto udon Lukas Runggaldier. Nia leprò fova Samuel Costa che ne ie mo nia dldut a post do la operazion al menisco.

Ti mbincion a duc i atlec na bona preparazion per l inviern olimpich y speron de i udëi a PyeongChang.

(Werner)

Si sono svolti a Predazzo i campionati italiani assoluti e juniores di salto. Davide Bresadola si conferma il saltatore italiano più in forma centrando un altro titolo italiano assoluto dal trampolino HS104 di Predazzo nella gara organizzata dall’Us Dolomitica. La nuova campionessa italiana 2017/2018 di salto speciale femminile risponde invece al nome di Manuela Malsiner dello Sci Club Gardena.

Il titolo italiano juniores femminile è andato alla gardenese Lara Malsiner (bronzo nella gara assoluta),

Si è poi disputata la sfida della combinata nordica femminile open, non valida per assegnare medaglie tricolori, dove ha vinto Veronica Gianmoena, precedendo al termine dei 5 km del tracciato Elena Runggaldier e Lena Prinoth, quarta Annika Sieff.

Tutto come da copione ai campionati italiani assoluti di combinata nordica normal hill, che hanno aperto la due giorni tricolore a Predazzo e a Ziano, in Val di Fiemme. Ad aggiudicarsi la medaglia d’oro è stato il 27enne di Cercivento Alessandro Pittin, autore anche in questa occasione di un’imponente frazione con gli skiroll che gli ha consentito di recuperare due posizioni e di andare a trionfare con il tempo di 24’02”2. Medaglia d’argento per il gardenese Armin Bauer, con un ritardo di 37 secondi.

Ordine d’arrivo HS100 maschile Campionati Italiani Assoluti Predazzo (Ita):
1. Davide Bresadola (Esercito) 246,5 punti;
2. Sebastian Colloredo (Fiamme Gialle) 234;
3. Daniele Varesco (Fiamme Oro) 231,5;
4. Roberto Dellasega (Fiamme Gialle) 226;
5. Alex Insam (Fiamme Oro) 220;
6. Zeno Di Lenardo (Monti Lussari) 217,5;
7. Francois Braud (Francia) 212,5;
8. Federico Cecon (Fiamme Gialle) 211;
9. Giovanni Bresadola (Monte Giner) 195,5;
10. Manuel Maierhofer (Fiamme Gialle) 186.

Ordine d’arrivo HS100 femminile Campionati Italiani Assoluti Predazzo (Ita):

1. Manuela Malsiner (Sc Gardena) 241 punti;
2. Elena Runggaldier (Fiamme Gialle) 219;
3. Lara Malsiner (Sc Gardena) 215;
4. Evelyn Insam (Sc Gardena) 205;
5. Coline Mattel (Francia) 188;
6. Veronica Gianmoena (Us Lavazè) 164,5;
7. Martina Ambrosi (Us Dolomitica) 147,5;
8. Annika Sieff (Us Lavazè) 123,5;
9. Giada Tomaselli (Gs Monte Giner) 117;
10. Alice Puntel (Monti Lussari) 114,5.

Ordine d'arrivo Gundersen HS100/10 km Predazzo (Ita):
1. Alessandro Pittin (Fiamme Gialle) 24’02”;
2. Armin Bauer (Fiamme Gialle) 24’39”3;
3. Francois Braud (Francia) 24’45”7;
4. Raffaele Buzzi (Cs Carabinieri) 24’53”5;
5. Manuel Maierhofer (Fiamme Gialle) 25’13”6;
6. Lukas Runggaldier (Fiamme Gialle) 25’51”8;
7. Luca Gianmoena (Us Lavazè) 25’56”6;
8. Aaron Kostner (Fiamme Oro) 26’31”1;
9. Mattia Runggaldier (Fiamme Gialle) 28’15”3;
10. Martin Taschler (Sc Gardena) 28’21”5;
11. Nathan Runggaldier (Sc Gardena) 34’09”00.

classifiche:

salto CIA femm