20/03/2024

NVIT - EINLADUNG - INVITO *** combinata sci alpino e speed challenge (vedi percorso)

L Schi Club Gherdëina nviëia duc i apasciunei dl sport, funzioneres, atlec, genitores y simpatisanc a fé pea la garejedes sozieles de schi alpin y pudejé,
n sada ai 30 de merz 2024 sun Pana.

L slalom lerch muef dala 9.00 sun l purtoi Mont Sëura. L sarà n grumon de categuries y l unirà fata monce na categuria a pert per la families, ulache l muëssa fé pea trëi dla medema familia, cun almanca un n grant (pere, oma, lava o nëine).

La garejeda speed-challenge ie da mesa la 10 inant dai Palusc ju tl Zënter de pudejé y n possa la fé cun i schi da pudejé o cun i schi da alpin.

L vën fat na cumbinazion cun l slalom lerch y l speed-challenge!

Per tramedoi garejedes iel da se scrì ite nchina n vënderdi ai 29 de merz, dala 14.00 me tres email a info@sciclubgardena.info

L priesc de iscrizion ala garejedes ie de 10€ a persona y 20€ per la families (i atlec dl SCG fesc pea debant).

La premiazion ie ntëur la 14.00 tl zënter de pudejé sun Pana.
L sarà n grumon de beliscimi pesc’ da vëncer y danter duta la families che fej pea veniel trat ora n Skipass per la proscima sajon.

L Schi Club Gherdëina Raiffeisen Gherdëina nvieia duc canc, pitli y granc, campions y tei dala dumënia, a fé pea ajache l ie na blota ancunteda per sté adum, sla ciaculé y fé festa cun velch da bever y da maië.
Speron che n grum de vo feje pea!!

Lo Sci Club Gardena invita tutti gli appassionati dello sport, funzionari, atleti, genitori, sostenitori e simpatizzanti a partecipare attivamente o assistere alle gare sociali di sci alpino e sci di fondo, sabato 30 marzo 2024 al Monte Pana.

La gara di slalom gigante avrà inizio alle ore 09.00 sulla pista Mont Sëura. Ci sarà anche la categoria famiglia, composta da 3 della stessa famiglia, con almeno un adulto (madre, padre, nonna o nonno).

La gara speed-challenge avrà inizio alle ore 09.30 dai “Palusc” fino al Centro fondo e si può partecipare con gli sci di fondo ma anche con gli sci alpino

Verrà fatta una combinata tra lo slalom gigante e la speed-challenge!

Iscrizioni per entrambe le gare solo per email a info@sciclubgardena.info entro le ore 14.00 di venerdì 29 marzo, iscrizione singola € 10, iscrizione famiglia € 20 (gli atleti dello SCG partecipano gratis).

Premiazione verso le ore 14.00 al Centro fondo Monte Pana.

La gara sociale a fine stagione è anche punto d’incontro e di festa per chiacchierare e festeggiare insieme.
Venite tutti!

Der Ski Club Raiffeisen Gröden lädt alle Sportfreunde, Funktionäre, Athleten, Eltern und Unterstützer unseres Sportvereins recht herzlich zum Vereinsrennen der Disziplinen Ski Alpin und Langlauf am Samstag, den 30. März auf Monte Pana ein.

Der Start des Riesentorlaufrennens ist um 9.00 Uhr auf der Piste Mont Sëura.

Die Speed-challenge startet ab 09.30 Uhr bei “Palusc” bis zum Langlaufzentrum und kann mit Langlaufski oder mit Alpinski gefahren werden.

Es gibt auch eine Kombination zwischen dem Riesentorlauf und der Speed-challenge!

Anmeldung bis Freitag, 29. März um 14.00 Uhr nur mittels E-Mail an info@sciclubgardena.info, die Startgebühr beträgt 10€ pro Person, 20€ für die Familie, wobei 3 Personen aus derselben Familie sein müssen, davon mindestens ein Erwachsener (Vater, Mutter, Oma oder Opa).

Wir würden uns sehr freuen, auch Sie, am besten als Teilnehmer oder aber auch als Zuschauer und/oder bei der Preisverteilung nach dem Rennen gegen 14.00 Uhr im Langlaufzentrum begrüßen zu können.

Das Vereinsrennen am Ende der Saison ist auch als kleines Saisons-Abschluss-Fest gedacht um sich zu treffen, Gedanken auszutauschen und gemeinsam zu feiern.

Speed challenge

FLYER PDF