22/04/2018

Restituzione materiale fondo - 28.04.2018 - Langlauf-Materialrückgabe

Stimei genitores, stimei atlec,

fajon al savëi che n sada ai 28.04.2018 danter la 14:00-16:00 iel da purté zeruch tl ufize dl schi club, tla cësa de cultura te Sëlva, DUT l material mprestà ora per chësta sajon. Ulon fé n pitl inventar per savëi ciche on bele y ciche ie da apusté do.
Per la sajon che vën apusterons nueva tutes da gara cun l "coprituta" y n bel gilet. Apusté l furnimënt possun pona n sada ai 28.04.2019 (l priesc giatons permó ti proscimi dis).

N bel salut
Eleonora Insam y

Cari genitori, cari atleti,

lasciamo sapere che sabato 28.04.2018, dalle ore 14:00-16:00, c’è da riportare TUTTO il materiale presso l’ufficio dello sci club nella casa di cultura a Selva. Vogliamo fare un inventario per avere una visione generale del materiale.
Per la prossima stagione ordiniamo nuove tute da gara, copritute e un gilet. Sabato 28.04.2018 c'é la possibilità di ordinare l'abbigliamento tecnico (l'offerta ci viene inviata nei prossimi giorni).

Eleonora Insam e

Sehr geehrte Eltern und Athleten,

wir möchten Bescheid geben, dass das GANZE ausgeliehene Material am Samstag den 28.04.2018 zwischen 14:00-16:00 Uhr im Büro des Ski Clubs im Kulturhaus von Wolkenstein einsammelt wird. Es wird nämlich eine Inventurliste hergestellt.
Es besteht zusätzlich die Möglichkeit die neuen Rennanzüge, Überzugshose-Windstopper und das neue Gilet zu bestellen (die Preise werden wir in den folgenden Tagen erfahren).

Eleonora Insam und