09/03/2014

"Gimkana" sun Monte Pana: gran suzes per l sciclub Gherdeina!

De gran cumplimenc à l sciclub giapà da duc per la bona urganisazion dl'ultima garejeda dl zircuit "Copa Banca Populera".

Chesta garejeda, metuda a ji n culaburazion cun l zenter di Carabinieri de Val, sota forma de "gimkana", ie na formula dret garateda danter savei da teni l balanz, vester asvelc y avei nce na bona cundizion. Nsci ie passa 250 atlec piei via sa Palusc, per rué, do avei fat na trassa de raides y sauc, al travert pra l zenter dal pudejé de Monte Pana.

Boniscimi ie stac i resultac de nosc atlec, che à davanià l prim plazament te belau uni categuria. Ulon tlo nunzie i prims posc' de: Gabriel Moroder (baby), Jessica Malsiner (cuccioli), Daniel Moroder (cuccioli), Matteo Runggaldier (ragazzi), Flavio Ploner (allievi), Nathalie Wiedenhofer (aspiranti),  Alex Oberbacher (junior), Elisa Kasslatter (senior), Norman Kostner (master a3), Ludwig Hofer (master c).

N gran de gra ti va al zenter di Carabinieri de Val y a duc i genitoresc che à judà a fé garaté chesta manifestazion.

La tlassifica ie coche for da udei sota "risultati"

Fotos sota Fondo/Foto