06/02/2020

09.02.2020 Monte Pana - Südtirol Cup - gimcana downhill

L Schi Club Raiffeisen Gherdëina ve nvieia de cuer a unì a cialé a la garejeda de pudejé che meton a jì tl zënter de pudejé sun Monte Pana, n dumënia, ai 9 de fauré cun scumenciamënt dala 10.30. L ie n gimcana downhill tla tecnica liedia che vel per l Südtirol Cup.
Sce l tëmp lascia prò, uniral pratà lianies!
La premiazion sarà dala 14.00 tl zënter de pudejé sun Monte Pana.

Lo Sci Club Raiffeisen Gardena ha il piacere di invitarvi ad assistere alla gara di fondo al Centro fondo Monte Pana: domenica, 09.02.2020 con inizio alle ore 10.30 un gimcana downhill nella tecnica libera, valevole per la Coppa Alto Adige.
C’è la possibilità di mangiare e bere!
La premiazione si svolgerà alle ore 14:00 presso il Centro fondo Monte Pana.

Der Ski Club Raiffeisen Gröden lädt Sie recht herzlich zum Langlaufbewerb Südtirol Cup im Langlaufzentrum Monte Pana ein: Am Sonntag, den 09.02.2020 mit Start um 10:30 Uhr. Es ist ein Hindernisdownhill in freier Technik.
Für Speis und Trank wird gesorgt!
Die Preisverteilung findet um 14:00 Uhr im Langlaufzentrum Monte Pana statt.

Rennprogramm

flyer pdf