biathlon

06/01/2020

La mutans nia da bater; garejeda de biathlon a livel provinziel.

Bon resultac te Ridnaun per l sciclub Gherdëina.

N sada ai 4 de jené ie unida purteda ora la segonda garejeda a livel de Südtirol di jëuni de biathlon.
L se tratova de na garejeda ndividuela ulache i atlec giatova na penalità de tëmp per uni colp falà. Inò à tëut pea plu atlec dl sciclub Gherdëina purtan a cësa scialdi de bon resultac.
Bel riesc tla categoria di “cuccioli” mutans ons abù l boniscimo resultat de Alessia Pezzei, che ie te si prima garejeda rueda cuinta ne falan nianca n colp.
Mo miec iela jita ala “ragazze” mutans, ulache sui scialieres plu auc ie ruedes Tanja Wanker y Nina Nocker, tramedoves cun un n fal. Bona settima Thea Wanker, che cun 4 fai se à trat via n post sul podio.
Scialdi n bon plazamënt ons abù nce pra i “ragazzi”mutons cun Aaron Galiani al sesto post. Ël à fat l terzo miëur tëmp sui schi, ma ie tumà de reviers per gauja di sies fai al poligono.
La proscima garejeda sarà a S.Ciascian tla Val Badia ai 19 de jené, ulache speron sambën sun n gran tifo da pert di genitoresc y tifosi de Gherdëina. ts