11/02/2019

Landesmeisterschaft Ski Cross, San Ciascian

N dumënia, ai 10 de fauré, fova na garejeda de Skicross sun l purtoi Bioch a San Ciascian te Badia, urganiseda dal ASV Ladinia. L fova na garejeda n pue desferenta: la tuta da gara ie unida mudeda cun na tuta da schi y al post de pei fovel paraboliches, pitli sauc y gobes.
Davia che l fova n pue zech d’auter pudova i atlec bele n sada fe na proa.
Chësta garejeda ie stata fata a livel provinziel y valova sciche campiunat provinziel de Skicross per la categories sculeies (ragazzi) y allievi.

I resultac di atlec dl Schi Club Gherdëina:

Tla categoria di sculeies udons De Nardin Maria sun l segondo post. Pra i mutons ie Kerschbaumer Ivan segondo, Weissensteiner Patrick cuinto y Kofler Manuel sesto.

Tla categoria allievi fova Runggaldier Julian l plu asvelt dl di al prim post, Perathoner Maxi e deventà cuinto.
Pra la mutans ons n beliscimo podio dut per l Schi Club Gherdëina cun Frontull Elena al prim post, Ploner Nicole segonda y Kostner Chayenne al terzo post. Thaler Sara ie nona.

Allievi mutans
1. Elena Frontull, 2. Nicole Ploner, 3. Chayenne Kostner