alpino

19/03/2018

Campionac Provinziei de slalom lerch Grand Prix y slalom strënt U 14 y U 16

L Schi Club Gherdëina vënc la tlasifica di schi clubs de Südtirol sibe tl slalom strënt sciche tl slalom lerch ala ngranda

Campionac Provinziei de slalom lerch Grand Prix aliefs sota i 16 ani

N sada ai 17 de merz fova na gara de gigante a livel provinziel a Sulden. Chësta gara fova una dla ultima gares dla sajon per i allievi U16.
L tëmp fova nia optimal, ma la gara pudova uni fata. L purtoi fova njeniá a puntin.
I atlec dl Schiclub Ghërdeina á fat de bon risultac.
Chayenne Kostner a venciú la garejeda, fajan n boniscimo tëmp bele tla prima manche y devëntan nscila campiunëssa provinziela de slalom lerch tla categoria allievi U16.
Vize campionessa provinziela devënta Vicky Bernardi dl SC Ladinia.
Hanna Wanker devënta 8^ y Nicole Ploner 12^.
Pra i mutons allievi U16 à Max Perathoner fat na bona garejeda devëntan vice campion provinziel cun de bon tëmps tla doi manches.
Max Malsiner devënta 4°, René Comploj 8° y Diego Nogler Kostner 9°.

Campionac provinziei de slalom lerch a Sulden sun l purtoi Madritsch mutons sota i 14 ani:

Pra i mutons à venciù Marc Comploj che ie nsci l campion provinziel de slalom lerch, 5° ie ruvà Gianluca Testa

Campionac provinziei de slalom lerch mutans sota i 14 ani:

5^ ie ruveda Irina Ciechi
8^ Sara Thaler
13^ Virginia Costa

Campionac provinziei de slalom aliefs sota i 16 ani

N dumenia ai 18 de merz a Vals tl Skigebiet Jochtal, fova la fineles dla categoria allievi dl 2003/2002 de slalom. L di dant al nevet scialdi y nsci mussoi spusté la gara per n eura per po lascé sbriscé ora i atlec la gran pert dla neif. Ala fin ai pudù fé la gara y nsci à 121 atlec de dut Südtirol teut pert ala garejeda. L Schi Club Gherdëina à arjont bon plazamënc te tramedoi categories, che à purtà a vencer la Gesamtwertung.

Categoria Allievi Ragazze:
1. Wieser Emma 1‘23.55
2. Schranzhofer Emily 1‘23.98
3. Santifaller Lisa 1‘24.52
De Ghërdeina ie Hanna Wanker ruveda 5a y Elena piazza 6a che a arjont n bon plazament sota y primi 10.

Categoria allievi Ragazzi:
1. Malsiner Max 1‘19.17
2. Bacher Jonas 1‘19.76
3. Demez Sebastian 1‘19.93
De Ghërdeina ie ence ruvá Matthias Comploj 5° y Max Persthoner 9°, sota y primi 10.

Campionac provinziei de slalom aliefs sota i 14 ani:

Campion provinziel y vize campion tramedoi dl Schi Club Gherdëina:
1. Marc Comploj
2. Gianluca Testa

11. Jonas Baumgartner

Pra la mutans tl slalom sota i 14 ani:
2. Irina Ciechi
3. Sara Thaler